Chicco

Chicco GRA W KLASY Elektroniczna Mata 2w1

119,00 zł
Brutto

Gra w klasy - ulubiona zabawa mamy i taty została rozbudowana o nowe opcje gry i elementy elektroniczne, dla jeszcze lepszej zabawy!

SKU: 0000036579

EAN: 8058664079315

Koszt dostawy

Ile zapłacę za wysyłkę i jaki jest maksymalny czas dostawy?

Koszty wysyłki są zależne od ilości zakupionych produktów i ich wielkości. Metodę dostawy wybiera się w późniejszym etapie po przejściu do koszyka.

Standardowo wynoszą:

NazwaWysyłkaCena
Inpost - kurier 24h 12,90 zł
Inpost - kurier za pobraniem 24h 17,90 zł
Odbiór w sklepie stacjonarnym Masz 5 dni na odbiór zamówienia Za darmo!
Paczkomaty płatność z góry 24h 9,99 zł
Paczkomaty za pobraniem 24h 9,99 zł
Paczka w Ruchu 4 dni robocze 6,99 zł
DHL Kurier 24h 12,90 zł
DHL Kurier za pobraniem 24h 17,90 zł


Chcę odebrać moje zamówienie osobiście. Gdzie znajduje się punkt odbioru?
Zakupione produkty mogą Państwo odebrać osobiście w naszym sklepie stacjonarnym w Warszawie-Wesołej na ulicy Wspólnej 36. Produkty widoczne na stronie powinny być dostępne na miejscu. Na wszelki wypadek prosimy jednak o umówienie odbioru pod numerem telefonu 22 247 21 47 (numer wewnętrzny 2, aby połączyć się bezpośrednio z obsługą sklepu stacjonarnego).

Ilość

blask2.svg

Gra w Klasy

Nowoczesna wersja uwielbianej gry sprzed lat - Klasy wracają!

Jako dzieci bawiliśmy się skacząc na jednej nodze po wyrysowanych na chodniku polach, zbierając precyzyjnie rzucany na nie kamień. Wspomnienie tej gry wywołuje uśmiech na twarzach dorosłych. Teraz tę grę można przenieść do domu. I to w zupełnie nowej formie, przy jednoczesnym zachowaniu podstawowych zasad tej kultowej zabawy.

Najnowsza wersja gry w klasy to rozkładana elektroniczna, niesamowicie kolorowa mata z 10 polami, na które, rzuciwszy uprzednio krążkiem, trzeba wskoczyć, by go podnieść. Pól jest 10, co pomaga dziecku w nauce liczenia i zapamiętywaniu kolejnych liczb. Wymalowane na macie dekoracje nawiązują do dyscyplin sportowych, które prezentują urocze zwierzątka. Dziecko może skakać po macie, słuchając zabawnych dźwięków aktywowanych poprzez nacisk i ruch na każdym polu, i bawić się, wybierając jeden z dwóch możliwych trybów zabawy.Tryb dobieramy stosownie do wieku i umiejętności dziecka.

Tryb pierwszy to typowa, prosta gra w klasy, gdzie trzeba podnieść rzucony krążek, skacząc do niego na jednej nodze.

Tryb drugi to zupełna nowość i dodatkowa funkcja zabawki. Odkładamy krążek i bierzemy kostkę z wizerunkami ośmiu ćwiczących postaci i jednym polem „odpoczynek”. Czas na fitness czyli odtwarzanie pozycji i ćwiczeń, które wyrzucimy na kostce.

Gra pomaga dziecku rozwijać umiejętności motoryczne, równowagę i precyzję, zachęca do aktywności fizycznej i budzi pozytywne skojarzenia zwiazane ze sportem i daje naprawdę dużo radości! Łączy pokolenia i wspiera budowanie więzi rodzinnych oraz socjalizację z rówieśnikami, których do tej zabawy można zaprosić.

chicco-gra-w-klasy-elektroniczna-mata-2w1.jpg

12.jpg

Chicco

Dowiedz się więcej na temat marki Chicco i zobacz pozostałe produkty.

Szczegóły produktu

0000036579
5 Przedmioty

Parametry

Płeć:
Chłopcy, Dziewczynki
Wiek
2 lata+
Zasilanie
3 x AAA

Szybkie porównanie

Produkt
Ravensburger LA CUCARACULA Gra Zręcznościowa Pokemon Atak z Zaskoczenia Squirtle Jigglypuff gra Surprise Attack Pokemon Atak z Zaskoczenia gra Surprise Attack Charmander i Riolu Pokemon Atak z Zaskoczenia gra Surprise Attack Charmander i Riolu Hasbro Cluedo Dla Kłamców Gra Planszowa Rodzinna E9779 Hasbro Cluedo Dla Kłamców Gra Planszowa Rodzinna E9779
Dostępność
Cena
129,00 zł
128,90 zł
128,90 zł
124,90 zł
Opis

Gra planszowa LA CUCARACULA to sposób na świetną, wielogodzinną zabawę!

Gra Atak z zaskoczenia z figurkami Pokemon Squirtle i Jigglypuff. Przetestuj swoje umiejętności trenerskie Pokemonów w tej wyjątkowej grze. Jest to licencjonowany produkt. Wysoka jakość wykonania z dbałością o detale.

Gra Pokemon atak z zaskoczenia. W zestawie znajdują się 5cm figurki Charmander i Riolu. Twoja kolejna Pokemonowa przygoda właśnie się zaczyna! Walcz 1 na 1 za pomocą swoich ulubionych Pokemonów i złap je wszystkie.

Cluedo Dla Kłamców E9779 Popularna gra dla starszych i młodych. Najważniejsze jest to, aby nikt ciebie nie przyłapał na kłamstwie. Dodaje to nutkę adrenaliny w rozgrywce.

Płeć:
Chłopcy, Dziewczynki Chłopcy, Dziewczynki Chłopcy, Dziewczynki Chłopcy, Dziewczynki
Wiek
6 lat+ 4 lata+ 4 lata+ 8 lat+
Kod katalogowy:
PKW2474 PKW2474 E9779
Wymiary produktu:
31 x 14 x 28 cm 31 x 14 x 28 cm
Wymiary opakowania:
‎4 x 40 x 26,5 cm
Maksymalna liczba graczy
6
Minimalna liczba graczy
2
Producent
Hasbro